sömnlöshet

Inatt har jag inte kunnat sova ett smack =/
klockan är nu 07.20 och jag är uppe ;O typ kill me!

ska börja tvätta kl 13.00 också, dryyyyygt men jag MÅSTE verkligen, för det var den enda tvätttiden, och jag måste tvätta alla mina kläder innan jag flyttar IMORGON :D ingen kan nog längta så mkt som jag har gjort förra månaden och dessa dagarna! HALLELUJAH!

och jag lovar er att slänga in pixx på lägenheten så fort jag kan ;D

Idag blir det nog utgång om jag orkar, ;O men det gör jag ju endå alltid.
DOck har jag faktisk tinte råd men får väl ragga upp ngn looser som tror att han ska få till det, men givetvis får han INTE de för när han bjudit mig en massa säger jag "ses" höhöhöhöhö!

taskig där fyfan, men endå...vissa killa är bara för fula att prata med, de kan ju tro att det är helt okej att se ut sådär som dem gör. ÄNNU MER TASKIG var jag där.

jag blir så när jag inte sovit, elak och irriterad och kan inte sluta prata eller "skojja" jag är HYPER!

nu ska jag faktiskt säga hejdå till mina två brödrar som sitter och gör sig i ordning för skooolan!
jag saknar min skola :( endå.

Måste också tillägga en pyttesak, eller ja inte en pyttesak men endå.
Ellinor på mitt jobb är snygg sexig men inte singel ;( tyvärr
annars hade jag satsat stenhårt, och hon är lätt den coolaste tjejen på jobbet, hon äger alla och kan och vet allt.
jag säger bara aaaooouuuuch, akta henne!

PUss på er <3

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: ellinor

hahahaha! fetaste mannen, gå å lägg dig nu! pussss

2008-10-03 @ 07:37:41
Postat av: Amir Akrouti

sv: hehe tackar så hemskt mycket :D

2008-10-03 @ 08:55:31
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: Maddy

MYCKET SOM HÄNDER VA :D KISS KISS

2008-10-04 @ 12:35:58
URL: http://freakygozzip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0