Onsdag

Idag är det onsdag,gick upp vid nio. (:
Har ringt alla mina samtal som skulle göras.
Tyvärr kunde man fortfarande inte nå personen jag skulle ha tag i, så det blir väl att åka ner dit istället.
Typiskt, varför ska allt vara så jobbigt när jag ska göra någonting?

Snart ska jag iväg till bageriet och smaska på kakor, min "fabror" har ett eget där jag och syster brukar jobba lite extra, och det är mumsigt att baka, fast jag gillar inte kakor om jag sk avara ärlig, men däremot LÄSK coca cola det kan jag dricka i liter...

Det känns även att julen börjar närma sig, alla affärer som börjar pynta och alla julsaker som man kan köpa.
 Och visst är det vackert? Att se alla ljusslingor och ljusstakar i fönstert och framförallt en stor grön gran klädd  i rött och silver, helt underbart ljuvligt. LOVE IT !
Inte nog med det, jag fyller snart 20 år !! Äntligen, bättre sent än aldrig.
12 december (Y) Woooohooo. LUSSEVAKAN!
Det är väl det som jag ser mest frame mot just nu.
Måste även börja leta lokal nu nästa vecka. (:

Nu får jag se till och göra mig i ordning, hörs senare idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0