MAT MAT MAT!

Gud vad hungrig jag är..
Han som äger denna lägenehten var här nyss, och de ville flytta tillbaka från stockholm hit för de inte trivdes där,
så nu får jag leta ny lägenhet.
Varför får jag bara motgångar?
Jag är fan bara lycklig när jag shoppar och äter..
skämt åsido.

Väntar på kusin som ska komma hit och hämta upp mig för att sedan dra till Azalee och äta planka!
Mums, har även betalat in alla mina räkningar idag! DUKTIGT!
Det bästa var att jag fick pengar över :O haha!
Det brukar ju inte bli så!
Jag har endå lycktas shoppa lite. (Y)

Nu ska jag klä på mig för nu kommer kusin och vi ska äta Mumsfilibabba!
Puss på er <3

Jag och kusin för alldeles för många år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0