Måndag!

Idag vaknade jag och sambo rätt sent, jag var uppe för länge som vanligt :P
Vi stack och käkade lunch som reeza bjöd på! Gott! Korv stroganoff!
Sen stack jag hem och gjorde mig i ordning för konserten på systers skola.
Det var verkligen skitball, syster sjön även bra (: Är så stolt så!

Nu sitter jag hos mamma och pappa, brukar ju bli att jag sover här på måndagar eftersom Emmy är hos sina föräldrar och tittar på prison break då, och då sover hon där ;)

Imorgon ska jag till stan med syster, ska även storhandla med Emmy <3
På torsdag blirre julpynt på södervärns krog som jag lovat chefen att hjälpa till med.

Nu ska jag se mina gossip avsnitt som jag missat! ;D

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0