Dinner for four people!!

Heeej.
Får snabba mig nu så detta blir ett stressigt inlägg.
Kom nyss hem från stan, handlade med farmor (:
handlade lite grejer tills maskeraden på lördag.. Längtar.
Kan därför inte avslöja här vad jag ska klä ut mig till, men jag LOVAR er foton!
Och skrattar ni så kommer jag sluta blogga haha!
Klockan är nu lite över fem och gudföräldrarna kommer halv sju.
Ska faktiskt bjuda på pannbiff med kokt potatis och skysås ochj även brunsås iafall de inte skulle gilla min härliga smarriga skysås! ALLA älskar den, men man vet ju aldrig :P

Det ska iaf bli gott som attans.
Så nu ska jag gå och börja göra i ordning maten och duka!

Tror inte att jag hinner att blogga mer idag, kanske!
men vi hörs och kanske ses.
Pusss puss <3

P.s här är två bilder från när jag och Emmy var rastlösa (: d.s


Love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0