Vad ska man göra?

Ja, jag har verkligen gått och kärat ner mig så snabbt ^^
Det är fan inte ens klokt någonstans.
Jag har inte varit kär på år.
Rid mig baklääänges.
Vad händer nu då?
Du vill inte ha mig, du vill ha henne^^
Du lrurade mig.
STOP PLAYING GAMES.
I DONT KNOW WHAT YOU DO, BUT YOU DOIN IT WELL^^
nu ser du att du fått mig
men du måste ha förstått att det skulle bli såhär
var det inte lite det du ville?
inte ens lite ?
åhh hur kunde jag vara så dum å trilla dit.
Det är ju jag som brukar klara det så galant att få er att trilla dit.
Så gör jag det själv =/.. Sant, man kan inte styra sina känslor.
Du vill träffa mig igen säger du?
jag vågar inte fråga varför?
men det jag vill veta är om du vill bara träffa mig som kompis?
det kommer jag aldrig klara, inte nu iaf.
Eller vill du träffa mig för att bara mysa och så som vi gjort ?
det klarar jag inte heller, om de inte kommer bli ngt seriöst.
Eller vill du träffa mig för att försöka och se om det funkar?
för det är jag jag vill <3

Baby you are the only one thing i have on my mind.
I cant take it no more, im cooming to you now.

Vad vill du?
vad behöver du ?
Jag finns här <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0