Stauuuuun !

Hej snuggisar <3
Idag vvaknade jag faktiskt inte själv utan mamma kom och väckte mig vid 11 och sa att hon skulle åka in till stan och frågade om jag ville följa med, &  i det läget så sa min kropp bara "NEJ tack"
Sen somnade jag om "medebooms", sen vaknade jag en 45 min sen SJÄLV :D OCh ringde och hörde om hon pratat med mig och det hade hon ju ;) Tog cykeln och cyklade ner till stan ;)  Lillebror var också med.
Sen när jag kom fram fick jag sms av Anne <3 Hon frågade om vi skulle ta en fika vilket var kanon eftersom jag redan var på plats :d Hon tog bussen från vellinge åhh yeah vi fikade (donkan dock ) inte bra =/ men tog bara en lilla menyn och åt bara halva cheeseburgaren och knappt pommes så jag var duktig :D
Försökte leta efter klänningar provade typ 16 olika, hittade dock min själsfrände till klälnning men köpte den inte ;(;(
Ångrar mig nu, och jag smällde mina pengar govetvis på ngt annat ;(
Mor & far firar 10-årig bröllopsdag imorgon så köpte med syster en typ "bröllopsbok" där man själv lägger in foto och skriver en massa så det ska jag typ hålla på med idag, trevligt trevligt :P

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, men uppdaterar imorogn.
Och angående "mr X" så vet ni att jag släppt honom nu, han var inget för mig ;)
Får ragga upp ngt annat ;D Lammkötttttttt ärre väl najs?
Auuuuch ska partaja till helgen då ska jag släppa mina hämningar haha ! wish me glhf :D

Bajbaj my ladies and gentelman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0