Sliiten som en apa ;D

Goddagens.
Gårdagen var helt AMAZING!
Älskade varenda liten sekund, ( förutom att emmy och Anja åkte hem ;(   )
Det skulle ju bli partaj lika i said i think ;P
Började hemma hos sandra lite grann, sen stack vi ner till södervärns krog..
Där vi sedan mötte de andra :D
Sen efter några timmar där ;P ( så vaar jag askalas haha )
så stack vi till lilla torg ocyh var där i ngn timme, där jag fick träffa "hetast på slagt" MUMS säger jag bara!
Sen bölev det givetvis SLAGTHUSET !!!
bara älskar det stället, hade jag kunnat bosätta mig där inne så hade jag inte tvekat en sekund !

Idag, nu så dagen efter mår man ju smått som man förtjänar   >.<        :P
Ska även pallra mig till jobb senare inatt för att jobba natt ;(
Så idag blirre inget partaj hur mkt jag än hade velat..
När jag tänker efter har jag fan itne varit ledig typ en enda hel helg på ett år ?!  max2 helger.
Och hur jävla sjukt är inte det då? :O

Happ
, har väl inte så mkt mer att tillägga antar jag :D
Men gievtvis slänger jag upp lite pixx från igår ;D

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0