PussyCatDolls

Allt är löst nu <3
Skööönt.

Iaf, ikväll ska jag se pussycatdolls lr ja girlylicious heter de jyy, men ni fattar aiight :D
Sitter i rummet mitt nu, och lyssnar på min favvolåt ARMENIA haha :D (8) Qele Qele.
just de ja, Girlylicious ska jag se hemma hos Emmy med Henne och Anja <3
Med mycket godis och snacks och cola <3 Och mkt tjejsnack, men ska inte stanna lika länge idag ;P
För emmy ska upp och köra med körskolan imorron ;D


Nu väntar jag bara på att jag ska få sms <3<3<3 åhhhh.


Slänger in en bild ossåe annars blirre ju tråk!

En bild på syster och mig för att jag älskar henne över allt annat <3

image31

Kommentarer
Postat av: anja

haha och emmy som skabbig servitris;P

2008-05-28 @ 18:14:55
URL: http://anjarantzow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0