Jobb och jobb och jobb.

Hej snyggingar.
det var dags att jag uppdaterade,det ska ADLRIG mer bli sådant uppehåll.

Just nu skulle jag kunna skära av mig benen så arg jag är.
Blev medlem för ett tag sen på meetic.com .se lr vad det nu är.
I tron om att jag skulle finna min partner för livet (ironiskt sagt).
Lyckligtvis har världens snyggaste kille skrivit till mig, och jag kan inte öppna det förbaskade mejlet för då måste jag BETALA`? palla lura en så där.
LURENDEJERI på höööög nivå.
Ska man nu börja betala för sin partner ? Det är ju bara vidrigt.

Iaf nog om de.
Sitter på jobb nu, slutar om två och en halv timme..dvs då är klockan 24.00 ;(
OCh givetvis fick jag för mig att jag skulle cykla till jobb idag, så det gjorde ju jag typ 8 mil är det väl höhö.
Det betyder att jag även ska cykla HEM också, det är ju ganska skrämmande så sent och såå långt och det tänkte inte smarta Nathalie på ...
Har jag inte bloggat imorgon så vet ni hur det gick för mig, jag dog !
fast denna gången på riktigt ;P

Innan jag började jobb idag så vaknade jag iaf upp hemma hos kiiiiwan jag klädde på mig, borstade tänderna begav mig iväg för kiiiiwan skulle till skolan, jag begav mig till farmor min för att hämta min cykel som stod där, sen cyklade jag hem.. och då ringde mormor och fråga om jag ville komma på fika (gulligt). Jag cyklade hem till mormor och fikade som sgt, satt ute i solen myyyys! helt varmt :D döda mig !
Sen stack jag hem och förberedde mat till jobb och som sagt nu sitter jag här som ett rullande bowlingklot och gör inte ett jävla skit :(
Sitter och chattar skriver blogg och har mig, stackars mina kollegor.
Men det säger dem inte om en månad då de känner en som har en kändisblogg.
hahaha!

Nu måste jag dra, ska förstöra mina lungor och lite annat smått och gott.

LOVAR att uppdatera imorogn..

Pusskramskumbanan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0