Home Sweet Home

äntligen hemma, och så jävla tråkigt vädert..
nu tänker jag berätta lite om hur "dejt-dagen" vart :D

Det började med att han skulle vara inne på centralen 18.30
Tidig som jag var så var jag ju där 18.05 höhö.
Iaf, jag stack för att se om jag kund ehandla cigg ngnstans men allt hade stängt för de va söndag ju O.o
Jag kollade på klockan och såg att den var 18.20 måste fan gå tillbaka till tågen nu, så begav mig dit.
Jag var SKITrädd, SKITnervös och trodde att jag skulle .
Jag visste att han hade röd jacka och jag ser en kille sitta där med röd jacka..
Det var då JAG DOG!
Jg gick iaf fram till honom och kramade honom :O tror jag att jag gjorde.
haahahah sjukt pinsamt *skrattar när jag sitter och skriver detta haha*
Och jag sa typ "ja vi går hitåt höhö"
Fy fan vad skämmig jag är.
nog om de, så gick vi runt hela jävla malmö..varför vet bara jag och han pallar itne skriva det här kan mana säga en sak SANDRAS fel haha.
Klockan blve typ 8 och vi stack till bion skulle välja film.
åhh ja just de vi satt i parken och såg på ankor och kolllade på luffare som plockade grejer ur soptunnorna. DET ÄR GREJER DE ;)
Sen gick vi till BK och käkade mjukglass och kommenterade allt folk som gick förbi, "lammkött" var nog det mest använda ordet på ehla kvällen.
Vi kom till bion och såg filmen "21" den var väl la helt okej :D
Killen i filmen är ju inte direkt fel.  ;P;P
Efter filmen gick vi runt stan igen ;D
Jag kissade nästan på mig och gick in på ett ute dagg på dalaplan ;O
Tog mig typ 15 min där inne medans han stod där ute själv..
Men vafan pappret var jag tvungen att klydda med det hade liksom kryllat ihop sig så fick ta mina nycklar upp ur väskan och försöka peta ut det därifrån, det tog typ 5 min sen skulle jag ju linda papper runt sitsen och sen skulle jag fan kisssa och sen torka mig och m.m ni vet ju ;)
Nog om de, vi beslutade oss för att åka hem till honom iaf.
Och det gjorde vi, hemma hos honom så bosatte jag mgi direkt i hans säng.
Vi satte på massor med filmer, men såg vi ngn ?
ja den första den hette typ "blind-date" helt OK :D
Sen sgå vi nog inte fler så jävla noggrant.
För vet ni vad vi gjorde ?
INGET för jag snarkade höhöhöhhö.
Jo vi mös lite faktiskt :P
Nu orkar jag inte skriva mera ;(
Hoppas jag får träffa honom snart igen iaf <3
Andreas <3
PEACE !

Kom iaf hem vid 19.00 idag och hoppade in i duschen och sen har jag käkat lite mauud.
Vetifan vad som händer nu, frå väl la se.
Uppdaterar kanske senare lr imrogon =)
Puss kram <3


Kommentarer
Postat av: Michelle

låter ju både trevligt och mysigt =)

2008-05-27 @ 12:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0