Jobba joba och ännu mera jobba!

Tjosan trosan

Idag har jag suttit barnvakt helaaa dagen o.O   =/
Ont i magen fick jag cokså som fan, kände mig illamående =/ Gravid kanske? vem vet..
Nu sitter jag hemma hos farmor, ska ju upp kl 05.00 imorgon :( Jobb ;/;/
Fy fasiken vad tråkigt, jobbar imorgon, fredag, lördag, söndag ;( Blä!
Önskar jag vore miljonär så jag slapp jobba fan.

Nu ska jag lägga mig och kolla på sex & the city, sedan blirre navy cis :D
Ngn bild som jag kan hitta på farmors dator slänger jag ocskå in :F
Sov gott <3

     

typ ett år sen ? :D          Också ett bra tag sen :D         Denna med ;D       Haha! Årskurs: 9 !

                   

Haha, mittbena is teh shit!     Också i 9an ;D             zup G ? :D                   POSE like hell !


           


Oooja, JL tuftt haha!               YAY !                                  GREY !                             Fjååårtiz !                     



Strike a pose !  ;)

J     A     G                    Ä     L     S     K     A     R                   G     A     M     L     A                B     I     L     D     E     R    !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0