Feedback is teh shit !

Älska bara den låten grymt mycket, "Feedback - janet jacksson :D"

Idag har jag lekt med min rumpnisse nästan hela dagen :P
Stack in till stan 11 idag typ, var tvungen att hitta en klänning fan..till studenterna imorgon! =)
Träffade sandra, hannah, malin och huska, vi gick runt lite, hittade dock inget då.
Sen äntligen träffade jag rumpnissen EMMY på mobilia, skulle se om den klänningen jag ville ha fanns kvar, men givetvis inte.. så det blev en anna, men den var sjukt fin med också, en blå/vit långskjorta :D + att jag köpte ett svart skärp till, sjukt fint blev det iaf..ni får bild imorgon...för min kamera på mobilen har slutat att fungera?!?! och jag hittade inte min digitalkamera innan när jag hade det på mig ;D

Nog om de, Rumpnissen emmy skulle på student hos sin granne, jag var inte bjuden :(
haha, vet inte vem perosnen är ens, har aldrig träffat henne ^^ ;D
Jag gick hem till min finaste ägodel endå, DATORN!
Har även ätit lite onyttigt idag ;(
fettiga klyftpoatisar och fet bearneisesås :(
blä blä blä!

Nu vet jag inte vad som händer dock, ska väl tjilla lite höhö.
Ladda upp för imorogn då de blirre massa fest & sprit och utgååååång :D
LÄNGTA!!!!!!!!!!!!!!!


Rumpnissen och jag för sjukt längesedan ;D

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0