Etage ;D

Igår blev det iad Etage,och det var så jääävla roligt.

Kort sammanfattning:
Kvällen började hos mig, och Vi satt i köket och lyssnade på radio, det var jag tove,becci och steff<3
Vi spelade kort och drack och pratade skit.
Steffi stack vid 11 för hon skulle fixa biljetter :)
Sedan tog vi andra taxi in, jag minns inte ens när vi gick hemifrån mig, jag var redan full ( som vanligt då )
väl framme på stortorget, spydde jag direkt jag kom ut ur taxin (mysiiigt)
Sen in på etage upp in på toan, spydde lite tilL?! Helvetes skit, men sen var ja glad som en lärka :D
Dansade galeeet mycket tappade vänsterskon HELA tiden, (lekte väl typ askungen) eller ngt.
Åhhhhhhh ta mig tillbaka det var så jävla kul,
Rebecca och tove raggade upp några 40 åringar för att få gratis sprit, efter ett tag räckte det för becci och det var nu hennes tur att springa in på toan, ( gud så omoget va?!" men gud så fucking kul vi hade.
Sen gick vi och då gick vi till sibylla och skulle käka, en man i kön bjöd mig på lökringa MUMS :D
Babblade även på med en kille jag TRODDE jag kände och gissade mig till honoms namn 511 ggr, men sen dök ljuset upp och jag kom på vart jag hade pratat med honom innan, NÄR JAG GICK I NIAN hahahahah omg..
Sen tog vi taxi hem till mig och då var det det sjukaste som hände ;) Men jag är glad endå. Jag älskar er <3


Det var lite där ja, :D
Jag hade iaf sjukt roligt, och det ska fanimej bli REPRIS på den snart igen :D

Nu sitter jag här och tråkar ..
Vet inte riktigt vad som händer, vi får väl la se :)
Gievtvis får ni lite piccs :D
Puss <3<3



I love you <3

Kommentarer
Postat av: Maddy

Det låter härligt, mysiga bilder haha =) puss

2008-06-25 @ 21:03:47
URL: http://freakygozzip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0