Åhh vad jädrans GLAD jag blev.

En kille jag snackat med ett långt tag på msn ringde mig och tjekkade läger och sånt haha!
Nje nu måste jag verkligen träffa honom :D
Iaf ska nog åka till honom på lördag med Sanra och Emmy, PARTY PARTY! ska bli fettnajs.
Ännu en internetdejt höhöh, Hur ska det här gå.

Den andra dejten gick åt skogen, var väl mitt eget fel men endå ^^
Palla sånt, ehh näe :D

Han här jag ska träffa nu är duktigt snygg och en man  som passar mig.
Fock inget lammkött :( hahahah!

Iaf, ska nog dra hem till sandra snart och sova där, och frira henne imorgon på champagnefrukost, hon ber ju så snällt (A)

åhh varför kan inte jag få ta studenten?
Varför hoppade jag av ?
DÖ DÖ DÖ DÖ!

Uppdaterar senare eller imorgon beror på om jag  åker till henne.
En bild på Mig & Sandra iaf <3

image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0