natta på vift

Heeeeeeej snyggingar.
Natta är upp i hörby och kopplar av :D
jag har stekt hela dagen, och grillat gott på kvällen MUMS.
nu har jag sat´t mig framför teven och ska kolla på "jag skulle inte varit vid liv" på discovery, skitsoft program :D
Varje vadag kl 23.00discoverychannel :D
imorgon ska vi till flyinge till en släkting och bada pool och steeeeka :D
Kommer även hem imorogn kväll, för ska jobba ons-tors.
men kanske ska träffa Elin imorgon och gå på fest i limhamn, vi får väl se om jag orkar.
Dessutom har jag färgat håret 2 ggr idag :P
hahahah, först blev det LILA, sen fick jag färga om det, såå nu är det möörkt.
PERFEKT, palla  va blond när man ska tll Turkey hahaha. nejdär.
Nej nu ska jag kolla teve.
uppdaterar imorgon.
Puss <3

älsklings kusin <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Jiiiiiaaa kom och festa med mig älskling? :D:D:D

2008-07-29 @ 14:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0