jobbigt.

Jag älskar Sommaren och om tre dagar åker jag och Elin <3
längtar^^
Idag har jag jobbar 06.00-15.00 :( och samma tid imorgon ;( blää.
sen är jag ledig fredag men måste inom lund till Sally och hämta lite stuff ;D
efter jobb stack jag dock hem, sen cykla jag till mormor sen hämtade emmy och anja och mange och sofie? vad hette hon nu ^^ aja, så körde vi till sommarchansen ;D MUMS.
men vem vann :O vi orkade inte vänta, men ser väl det i kvp imorrron ;P
Efter jobb imorogn blirre Elin <3 Vi ska växla in våra pengar och prata lite ;D
Nu ska jag sova, eller iaf sätta på enfilm och slänga mig i sängen/Soffan får se vad det blir.
Slänger in lite piccs på mina nya bikinis och lite smycken men inte allt orkar inte fotografera ;( en annan dag!
eller på ngn outfit :D  Pusss på erre <3


kass kvalite men tog med mobilen ;)
en överdel, underdelen fanns inte :( men det går bra med helt vita bikinitrosor :D
armband :D
ett annat plastliknande men endpå fint :D
öronhänge^^ som ni ser haha.
söööta..
yey

Sen har jag typ 8  halsband till och armband :D det var mums, massa rea på ur och penn och på gina tricot :D
kan lika bra slänga in gårdagens när jag endå är igång.

Klänning från HM.

färgade håret och det blev lila :O men sen färgade jag om det igen ;P
såhär blev de , med lugg å allt :D

Nej nu ska jag kila! :D
Puss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0