helvetes skit.

JA, jag är skitseg med att skriva här.
Jag mår bra, och allt är finfint.
Det har inte hänt så mycket på senaste, eller jo massa prty dock! :D
Men inget ovanligt, sommarchansen har ju även börjat här i malmö :)
ÄLSKA DET !
Varje onsdag klockan 19.00 Så imorgon bär det av dit :D YEY!
NU är klockan 13.04 och jag ska börja jobba kl 15.00-24.00 det är LITE ångest!
Jag vill inte jobba. Men sen är jag endå ledig fram tills på söndag så det är rätt skönt.
Eller vänta jag jobbar nog lördag också iofs, det hade jag glömt :D
tro det var 17.02 på lördag men ack tiden går snabbt på helgen och de tär ju löningshelg då ringer det DUBBELT så mycket, så då springer tiden iväg endå så.
Precis som den gör nu när man ska iväg och jobba ;(
Vad ska man äta på jobb idag ? blirre väl ngn färdigrätt från findus som vanligt ;P
Nej nu känns det som om jag bara sitter och skriver för att det ska vara så.
seee ya !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0