Trött och förkyld!

Klockan är nu lite över 08.00 och jag har fortfarande inte gått och lagt mig.
What the fuck blabla doing with my life?
NOT GOOD!

I have to sleep.
Today im going to babysitter my cousiN!
And after that it is PARTY!

My english sucks as you see.
But i think you may understand a little bit.

I think i schould stop write in english because I´ll just sound stupid!
And you may laugh, but do i care?  Hell no :P  Iam stupid!

Jag kan inte sova så skiter nog i det, ska gå och handla frukost iaf.

Puss <3

p.s tog nyss ett pårrfoto på mig själv hahaha, grr raooowr! d.s




Kommentarer
Postat av: Linnéa:)

Fan vilka tuttar du ligger inne med ;) PORR

2008-12-27 @ 19:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0