Söndag/måndag

Festen i lördags var skön!
Orkar inte skriva mer specifikt, de blev sedan crown, Tack alla <3

Idag ha rjag jobbat på emmys jobb med kära Emmy. <3
Vi gör allting så bra ihopa!

Klockan är nu snart 02.00 ch jag borde sova, emmy sa att jag skulle sovit ,P
Men vafan!
Det är tråk.
Alex lämnade mig nyss på msn ;(
Eller så dog hans dator^^
Ska nog endå sova snart.

Imorgon blirre massa julpynt!
Bjuder på lite bilder också :)
Bara för att det blev sånt tråkigt inlägg.

Emmy, Du är min Bästa Vän <3





Herrå!

Kommentarer
Postat av: Anja

vad bra att jag är din bästa vän och ändå kommer helt långt ner på ditt quiz:( haha

Men detsamma min lilla grissss<3

2008-12-01 @ 23:14:21
URL: http://anjaantzow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0