Skabb!

Förlåt gud, jag ska vara snäll men inte i detta inlägget^^

Vem fan är du till mig ditt äckliga skabb!?
Kalla mig skitful en gång till och du kommer inte känna igen dig själv^^
Du är född 92 jag menar vad kan jag begära?
Du är inte mogen någonstans.
Förutom i din FITTA där du säkerligen haft 50 000 kukar i dig.
Nu vet jag att jag sjunker lika mycket till din nivå när jag skriver såhär, men det är det fan värt.
_alla_ fattar att du håller på som du gör för att du vill ha ngt som du inte kan få igen.
Sorgligt va?
Du är fan en skam för oss flickor/tjejer/kvinnor.
Dålig förebild helt enkelt.
Jag vet mer om dig än du tror.
Och tro mig det är inte bra saker, dför det finns väl inga bra saker om dig?

Spänn i magen och tryck upp dina pattar, fortsätt så, då lyckas du lika bra som du gjort hitintills,
d.v.s INTE bra lilla gumman.

Puss på låret :)


JA, jag var tvungen att få skriva ut mig, och detta är en blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0