Om jag ändå vore 10 år igen.

Nu är klockan 04.30 och jag sitter fortf uppe.
Vad gör jag ?
aff, får nog hem till mamma och pappa och sova där haha!
Så får dem säga till mig "gå nu in och lägg dig snuttan" hahahha!
Back to the old days! Love it.
Jag vill vara liten igen, allt var så mycket enklare då.
- Man kunde gråta till sig det mesta
- man brydde sig inte om dumma pojkar
- man brydde sig inte så mycket om hur man såg ut
- man fick allt gratis

Och gud vet allt.
Det var bara enklare på ett sätt :)

Nu måste man:
- Jobba varje dag
- betala räkningar/mat/kläder/aktiviteter alldeles själv.
- tvätta/laga mat/städa
- Skaffa en pojkvän/skaffa familj/

och gud vet allt där också.

Saken jag mest ville framföra var att det är så jävla DYRT!
Man har ingen att stjäla cigg av ^^ (Förlåt mamma och pappa) :D
Man ha ringen att kaxa med när man är på dåligt humör.
Man har ingen som håller koll på en hela tiden ;P

åhhh! jag vill vara liten igen.

Gud vad sentimental jag blev då! Haha!


Nu ska jag kanske gå och lägga mig^^
puss.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller med dig, ynge dar var bättre! Då slapp man tänkte på vuxengrejer :)

2008-12-04 @ 05:44:46
URL: http://aeka.blogg.se/
Postat av: Gracious E.

Heh!, men det äs snyggt med så blåa ögon faktiskt (:

Jag bor i Eskilstuna.. Take care (:

2008-12-04 @ 16:09:46
URL: http://graciouse.blogg.se/
Postat av: Friberg

jobba varje dag? Kan jag inte hålla med om att du gör:P

2008-12-04 @ 20:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0