Natten

Vad gör jag vaken fortfarande?
Tror Min sambo ligger och sover i rummet bredvid faktiskt.
Vågar inte gå och titta efter.
Jag är hungrig och måste laga ngt att äta, men jag vet inte vad ;P
Min coca cola är slut och jag sörjer. ;(
Det finns inget värre.

jag skulle nyss börja skriva om ngt, men glömde det lika snabbt ;(

Dessutom så tycker jag att alla är på mig att skaffa en pojkvän!
Vill jag ha en pojkvän så skaffar jag mig en pojkvän thats it.
Om jag skulle skaffa ngn nu så gör jag inte det för min skull utan för er skull.
Skulle det kännas bra?
Visst kan det vara tråkigt ibland att sitta ensam och titta på en film.
Men jag överlever det, precis som många andra gör.
Bara för att jag inte har ngn pojkvän just nu betyder inte det att jag aldrig kommer ha någon?
Det är bara det att mär det börjar bli för seriöst mellan mig och en kille så backar jag ur.
Jag vet inte varför?
jag känner mig inte redo, inte redo för att kanske bli sårad igen?
Jag hade aldrig orkat det.
Jag tycker om sättet som jag lever nu typ, mkt party och mkt kompisar.
Vännerna - De är dem som är min  kärlek, de får mig att vilja gå upp på morgonen.
Dem är det bästa som finns.
Jag är bara 20år jag har all tid i världen.
Visst längtar jag efter att ha något seriöst, skaffa barn och allt det dära.
Men det MÅSTE kännas rätt, och just nu har jag inte hittat den rätte.
Gör jag det så satsar jag naturligtvis fullt ut!


Okej där fick jag skriva av mig lite.
Nu ska jag ta ngt att äta och fortsätta sitta och hänga här på datorn.
Sen ska jag sova, måste vara pigg imorgon.

Ni får även lite bilder från i lördags!

Emmy, Jag och Jonna <3

Jag, Danne och Anja <3

Emmy och Fjas <3

Niklas och jag <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0