Lördag!

Kom nyss hem från ett ställe som heter "debaser"
VÄRLDENA tråkigaste uteställe!
GÅ ALDRIG DIT, och jag ska aldrig mer sätta min fot där.
Jag som ni säket redan vet älskar RNB!
Och av alla jävla miljoner låtar de spelade på det här stället ikväll hade jag HÖRT 3 jävla låtar!
TUMMEN NER!

Iaf, jag saknar mitt slagt.
Slagt är bäst utan tvekan!
Säg vad ni vill men alla vet att det är så.

Nästa helg ska jag på slagt både fredag & lördag!
THATS IT!

Nu ska jag försöka sova lite om jag kan.
Imorgon får jag hämta alla mina saker hos Anja som jag lämnade där innan vi drog ut.
Drygt, jag hatar att åka buss.
Ska även hem till mamma och dem och kolla Gossip Girl!
Blir nog att jag sover där va!

Men ni ska få lite bilder från igår iaf, och bilderna från idag kommer en annan dag :D

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0