HIPP HIPP HURRA!

Det är ingen vanlig dag för idag är det MIN födelsedag!

HURRA HURRA HURRA!

Jag är nog den lyckligaste i världen.

Nu inatt gjorde jag och min sambo mat ;Phaha
+ att jag fick öppna min present från henne och i låg:

- Ett snyggt kort !
- En necessär fullt med SMINK! ( Nu slipper jag sno av henne"
- Vichy Anti omperfection foundation
- Vichy thermal light hydrating care ansiktskräm
- Loreal true match minerals puder.
- IsaDora ögonskuggor (fyra stycken)
-  Kajal
- Ögonbrynspenna
- Rouge
- Rouge borste
- Max Factor Under Eye Concealer
- Loreal Double  Extansion Beauty Tubes Mascara
- 100 kronor

Jag älskar dig Emmy, du är min bästa vän <3

Foton har jag tagit men de kommer nog upp på lördag ;D

Jag ska sitta uppe hela natten har jag bestämt, ;P
Ska ju börja tvätta kl sju ;p ( Har fixat tvätttid :P)
Och om jag lägger mig nu "04.30" så kommer jag aldrig att höra min klocka ringa kl 06.30. :)
Så det är lika bra att stanna uppe!

Hörs senare innan gästerna kommer ;D <3

HURRA HURRA HURRA FÖR MIG!



Kommentarer
Postat av: adinela

iih grattis :) jag fyller också år idag :D

2008-12-12 @ 21:20:30
URL: http://adinelacejvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0