Hemma!

Kom nyss hem från mamma och pappa!
Tog en taxi (A).
Orkade verklilgen inte vänta på busshelveten!

Innan när jag skulle dra till Anja så gick jag för att ta buss nr 3.
Givevtis missade jag den precis och väntade i 21 min! ;(
Sen hoppar jag av på dalaplan då jag ska byta till buss nr 7 som jag OCKSÅ missat nyss, så där väntade jag ytteliggare 21 jävla långa minuter, efter fyra minuter do gmin jävla mobil, efter fem minuter började det att ösregna, och efter 21 jävla minuter kom bussjävlen och jag var arg/och genomblöt.
Väl framme ska jag ju gå en bit från bussen till Anja, där jag blir ännu blötare.
Väl inne i hallen hos dem, pustar jag ut och får ett trevligt bemötande av Anja och hennes mor.

Anjas mor: Du kan få låna min cykel om du ska cykla hem!

Hur gulligt är inte det då?
MEn jag sa faktiskt nej :O
Vågade inget annat? ahha jo
Men jag ville faktiskt gå.

Snälla Anja följde mig hem, vi pratade skit och rökte på! Skämt å sido.

Nu är jag iaf hemma, och ska sitta och nörda mig framför datorn.
Mår lite illa faktiskt :O
Imorogn ska jag nog till stan med mammsi! <3

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0