Godmorgon

OJ oj ojoj!
Klockan är 14.45 och jag har lyckats ta mig upp, visst har jag legat vaken i sängen men inte orkat att mig upp!
Jagskulle mött mammsi i stan idag, men hon ringde och sa att jag inte behövde.
Jag la mig 06.00 imorse, och en jävla kärring från försäkringskassan ringer mig kl 08.02,
Jag var fan helt väck? Hon  bara väckte jag dig?
- Ja haha men det är lugnt.
- Ja, somliga jobbar ju!

VILKEN BITCH hon skulle fått sig en smäll!
Hoppas hon inte får några jävla julklappar.

Sedan skulle jag möta Jerry på burlöv center men det gjorde jag inte heller.
Jag måste sluta att lägga mig så sent och gå upp i tid.
Man förlorar ju hela dagen på detta! Sjukt drygt.

Mjölken är slut så måste gå och handla det, men ska ta en powernap först
haha
20 min MAX!

Hörs senare <3

Kommentarer
Postat av: Lina

säg till om du vill ha hjälp me din bloggdesign ;)

2008-12-22 @ 23:31:16
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0