Godmiddag!

Ja, jag gich och lade mig igen sen!
haha, man blir lat av att inte ha ngt jobb?
Men jag vill ha ett jobb, ngn som kan ge mig ett?
Jag bryr mig inte om vad det är för jobb, jag vill bara ha något att göra samt få några kronor :P


Har nyss bäddat sängen snabbt och fult, hahah.
Duschat, klätt på mig och ska bege mig till södervärn där jag ska träffa en kille.
FÖR REBECCA glömt sitt bankkort en gång när vi var ute, så hade han hittat hennes legg + bankkort på en bankomat, hon är så jävla begåvad visst? sen hade han letat upp henne på facebook! :D
Och han kunde bara ses idag, och hon jobbar så ja, eftersom jag bor i malmö så blir jag ju offret!

Känns som om jag berättat det innan?
kanske, kanske inte.

Nu ska jag iaf först gå och panta flaskor (PINSAMT)
Men vi har helt mycket..  Tycker att det är skitjobbigt.
Man ser ut som en luffare som inte har några pengar, som springer och pantar burkar/flaskor HAHA!.

Sen ska jag inom sk och säga hej!
Sen ska jag hem igen, och måste gå ner och fixa tvättid!
Har fortf inte gjort det :(
Så jag får tvätta imorgon på min FÖDELSEDAG!
hahahah!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0