GE MIG SÖNDAG.NU!

Jag vill ha söndag söndag söndag..

Ja vad gör jag uppe nu?
Klockan är lite i 04.00.
Jag som skulle vända rätt på dygnet, blev ikke så sa nikke.
Alex´s fel igen.
Han Håller mig vaken, skäms!

Vad händer till helgen?

Det enda jag vet är att på söndag ska jag träffa MIN alex ;) hahahaha!
Frågan är: VAD FAN SKA VI GÖRA?
pinsam tystnad ^^ det gillar vi inte.

Nu har jag gått över till min överskottsNATTA. det betyder:
- Jag får damp lättare
- Jag blir sur för det minsta lilla.
- Jag är uttråkad
- Kan inte sova
- Mobbas
- Slåss
- Och säger saker som jag igentligen inte borde säga.

Så det är nog dags för mig att sova.
Men alex tillåter det väl inte ;P

Puss på magen <3


Jag kan bara Hoppas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0