Fredag imorgon. :D

Jag längtar tills imorgon, men varför vet jag inte :P
Sallyf rågade dock om jag ville med henne på en fest i malmö, jag har ju inget bättre för mig så varför inte? :D

Idag har jag varit på banken, alltid lika mycket folk där, typ 500 miljoner folk före.
Sen stack jag hem igen, och min dator har pajat ;(
Den är fan dum i huvudet, jag hatar VISTA!

Sen stack jag till sk och åt en toast, gott!

Sen skulle jag åka bussen hem,
men den skulle inte komma förräns om 20 min, så kom en taxi förbi som skrek mitt namn :O
Gissa om jag blev chockad ? Jag bara typ, vem är det ?
Men det var lilla Diya abood som körde, och jag har ju jobbat på taxi kurir för er som inte vet, så han kände igen mig, så han körde mig hem, det var snällt!

jävla piss väder.
Hörs kanske senare <3




Kommentarer
Postat av: Gracious E.

Tacka aldrig nej till fester, så kommer du långt! (; Haha! :D



Ja, jag tycker låten är ruskigt bra .. :D

Take care.

2008-12-04 @ 22:01:41
URL: http://graciouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0