Dumma Alex

Klockan är nu lite över fem och jag har inte lagt mig än, fast jag borde.
Cammar med alex och jag satt i sängen, så såg jag ngt bakom mig och han skrev
"  :O, Vad var det?"
Och han fortsatte hålla på ime djag såg ngt så såg han ju också det.
JAg blev skiträdd, och började gråta.
Jag hatar sånt, ja jag är en mes men endå, kul att sitta helt ensam i en lägenhet och se ngt sådant? NEJ NEJ NEJ NEJ! JAg ville bara dööö, mitt hjärta stannade nästan och jag skulle ringa pappa men alex övertalade mig och sa att där inte var ngt och att han skojjade, men jag vet att han inte gjorde det, för jag såg det själv.

Jag är för rädd för att skriva nu, och kommer aldrig att kunna somna..
Får vänta tills det blir ljust ute!

Och dessutom så får jag inte träffa min alex förräns på söndag :(
LÅng tid, men han ska få sig en redig smäll, tro mig.
Man skojjar inte med mig om sånt, för jag tror för mkt på sånt.

Hörs imorgon <3

Alexander Grahn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0