avsluta mitt abonnemang.

Sitter i världens längsta telefonkö.
Måste avsluta mitt abonnemang, klarar inte av det.
Får För höga telefonräkningar varje månad.
Typ minst 2000 spänn. :(
Så nu fårre bli kontantkort för min del.

Är hemma hos mamma nu igen.
Var hemma och hämtade grejer inför imorgon och så.
Dock vet jag inte vad jag ska ha på mig.

Ikväll ska jag ut med Emmy och Anja och flera men vet inte vem?

ANJA FYLLER JU 18 ÅR IDAG!
grattis gumman <3
Så vi ska fira henne lite, mysigt.

Nu ska jag fortsätta köa i telefonen, sen ska jag in i duschen!

Puss på er, hörs senare.
Ska även ta bilder ikväll (: <3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Avsluta inte ditt abbonemang, byt istället =) Jag har 3 och betalar 599kr i månaden och då ringer jag och smsar gratis till alla nät, satsa på nåt sånt istället. Kontantkort sucks!

2008-12-30 @ 16:46:44
URL: http://emiliabilling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0