sov gott ladies and gentlemen

ja jag har faktiskt inte så mkt att skriva om jag ska vara ärlig..
Har bara varit hemma hela dagen sen jag kom hem efter jobb.
Kusin var dock här och käkade lite och mös med mig :D <3

Idag blev de friterad fläsk med ris och sötsur och currysås myms.
Riktigt smarrigt.

Nu ska jag iaf ta en macka och lägga mig och glo färdigt på "so you thin you can dance"
skitbull, endå.. ska be pappa sätta på en bra film istället.
Imorgon jobbar jag 08.00-16.00 :( KILL ME.
Jag orkar inte, jag är trött, ont i halsen och vill bara slappa.
Men jag måste ju ha pengarna, för nu blirre körkort !

Har dessutom sökt 511 lägenheter idag ;O Önska mig lycka till faen!

nu kallar mackorna ;D Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0