Sommar, sommar & sol!

Så sköönt väder, imorgon åker jag, och då ska de bli dåligt väder in sweden :D åhh yeah baby!
Ska schteeeka, shoppa, bada och tatuera mig :D MUMS!
Kan nog inte bli bättre... jag är tjatig ja ;( Men jag längtar så jävla mkt.

Igår var jag faktiskt bara hemma sen på kvällen, orkade inte gå ut.
Idag vaknade jag vid halv tio, tog det lugnt, gick in i duschen, sen gick jhag ner och kollade tvätttid, och där var ledigt idag mellan 13-17 så idag har jag tvättat all min tvätt skönt.
ska börja packa lite smått nu.
Ikväll blirre grilling, fläskfilé krokette å bearneisås och vitlökssmör, GALET gott.

uppdaterar intt när resfebern börjar komma (A)

 Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0