sliten

Heeeej
har ninte haft tid för at blogga på hela dagen, förlåt :(
började jobba 8 imorse, och sen stack jag och hämtade ut mina kläder som jag hade beställt.. (Y)
shortsen passade dock inte en tjockis som mig :( Emmy kanske är sugen på dem?
skitsnygga är dem, vill ju ha dem, pmen pallar inte skcika tillbaka och klydda..
seen en jättesnygg jacka till höst, och en halsduk och mössa från friis company..(L) LOVE mest.
bilder på allt kommer imorgon.
när jag hade hämtat det så tog jag bussen direkt till Hörby, för jag skulle sitta barnavakt, och nu sitter jag här, ungarna har nyss lagt sig och malin kom nyss hem, jag lagade kycklingfilé med kroketter och bearneisås :D MUMS var det !

Nu ska jag kolla lite teve med malin sen ska vi sova för ska åka med henne till malmö imorgon så ska upp 6 :(
sen måste jag tvätta.

Imorgon ska jag även träffa friberg :D thihi skojj.

herrå !

ja just det för fan, BIG NEWS
Emmy och jag ska flytta ihopa !!!!
jag ska skriva kontrakt imorgon på lägenheten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag är världens lyckliagste, och emmy ville flytta med mig (eftermycket tjat)
hahahah nej men det ska bli så jävla ball.
Emmy är den som står mig närmst och jag älskar henne mest.

Puss <3

min favvis <3

Kommentarer
Postat av: emmy

wiiiiiiiiie min roommate;D!!



jag vill gärna titta på shortsen du;)hihi

2008-08-25 @ 22:37:07
URL: http://emmyrantzow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0