Nalle puh

heeej.

Nu har jag nyss varit och hämtat snorungarna på dagis :D
Jag plockade undan lite, och sen gick vi upp och jag satte mig här för att blogga lite, de valde en film, det blev NALLE PUH , roligt va ? :D
haha, vi bestämde också vad vi skulle äta idag, konstig blandning men gott.
KÖTTBULLAR, POMMES och SÅS :D GOTTTTTTTTTT !

nej nu skriker Sophie att jag måste kolla på filmen haha.

Iaf innan när jag hoppade av bussen i hörby så skulle vi inom ica och handla cigg och cola, mjölk så gissa en sak ?
VÄRLDENS snyggaste kille sitter i kassan :O och givetvis skulle han se legitimation för jag skulle handla cigg..
han Kanske ville veta hur gammal jag var ? :O höhö eller så såg jag väl bara liten ut som vanligt haha.

hörs sen <3

en bild jag tagit här hemma fööör skitlänge sen eller ja jag vet inte när, men inte det nyaste fotot, deras soeta pappegoja syns även i bakgrunden hihi :P

Kommentarer
Postat av: Maddy

Du passar grymt bra i brunt hår!

2008-08-19 @ 17:16:44
URL: http://freakygozzip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0