nåja, hur gick det?

Lägenheten var skitfin, verkligen.
Frågan är egentligen vad jag ska med en trea till?
ngn snygg sexig singel kille ?
MUMS hade det varit, typ han på ica? hahah !
Hoppas han inte läser min blogg höhö.

aja, vi skulle skriva papper osv, men givetvis så var han sjuk ^^ palla de.
Så vi skulle komma tillbaka på måndag och skriva dem.
Så jag kan ju säga att jag fått lägenheten nu, men endå inte :P hahah
på måndag känns det rätt å säga det ! :D

Så Hej alla snygga killar jag träffar ute, kom hem till mig ? :D
Så kan vi mysa, ingen som stör.

Sökes snygg sexig kille till inneboende hos mig, med god ekonomi, och rak penis (L) love it.????

Tihihi, nu ska jag sova lite.
Hörs senare, hinner nog blogga lite innan jag ska till NRJ in the Park.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0