Laazyy min gud <3

kom nyss hem från malmö festivalen, var där med Emmy, friberg, anja :D
sen kom även Jonna en stund :D
vi tittade på afasi filthy och lazzyyyyy, och ida corrr <3 och swingfly eller vad han hette :P
hur kul som helst.

hur snygg är han inte då? laazyy då vill säga, jag typ döör.
och när han sjöng den här "rock away" dööööööööööööööööööööööd dirr.

älska älska.

aja, skriver mer imorrn, måste sova, ska upp idag igen 04.15 :(
puss <3<3



Kunde inte lägga in den officiela videon så blev denna ;p

hade tänkt lägg in några snabba bilder som jag hann ta där idag, men det vill inte fungera :(
så de får väl komma imorrn istället då när jag hadr längre tid på mig :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0