@ Hörby

Nu sitter jag uppe i ´Hörby.
Malin hämtade mig när hon hade slutat jobba 20.00.
Sen körde vi upp hit, och barnen var i full gång, förutom lilla Sophie som hade somnat redan ;O
iaf, har suttit och kollat en massa youtubeklipp alltid väldigt roande :P
Kommer lägga in några smarriga imorgon om jag hinner..
Malin ska även förska fixa in mig på hennes jobb, dvs att jag kommer jobba på två jobb och det resulterar med att jag kommer ha fullt upp, och kommer inte kunna att festa :( men det är endå bra för då sparar jag dem pengarna :D

Nu ska jag kolla lite teve med kusinerna sen ska jag nog sova :D
Uppdaterar imorgon när jag TVUNGET måste gå till jobbet 18.00 så berättar jag om hur mkt jag slog mina kusiner när jag passade dem ;O hahaha, nej nej nej :D det kommer gå bra.

Puss puss <3

dem jag ska vara barnvakt till :D
Sophie - 4år
Timmie - 8år
Johanna - 12år

MUMS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0