förlåt

Åhh jag har verkligen inte hunnit uppdatera !

Det har nte hätn så mkt, eller jo väldigt mkt har hänt men inget som är värt att skriva här om jag ska vara ärlig ?!
Igår var det coola gänget vi då ute på dansbanan sista dagen på mf ju!
det var sjutk trevligt, efter det så skulle alla fetton äta, minst 10 olika rätter också. sen fick jag som jag ville och blev skitglad så stack vi till petri :D MUMS, och där var bara KILLAR namnam.. (Y)

var väl hemma typ 3 inatt, då jag somnade dirr..
Skulle även vara hårmodell idag, men kom jag upp klockan 8 NEJ!

känner mig skitdum för jag hörde inte ens av mig till dem ;(
dumma Natta ! så nu rä dem utan en modell ;( FAIL !

nu ska jag jobba vidare, jobbar till 04.00.
och imorgon är jag LEDIG!

då ska jag nog träffa Sandra (Y)

Pusss 

dessutom så kan jag inte lägga upp ngn bild :( SAD !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0