Dags att sova?

Ja, nu är det väl dags att lägga sig och kolla teve så man somnar ?
klockan är  nu 24.00 och jag ska upp 6 :(

Iaf EMMY älskling kom hem idag och hon ringde mig dirr när hon kom hem :D
Friberg hade hämtat henne på sturup, så han och hon kom hit till mig så stack vi och käkade på burgerking..
Så kul att träffa henne, nu är det bara så jävla tråkigt för jag jobbar helt mkt., och jag vill inte jobba på fredag :(:(
jag vill inte vill inte vill inte, HJÄLP!
och jag kan inte ändra dte, typiskt mig att jag ska veta allt i sista sekunden.
BRA Natta, bra.

Känns även som om jag spenderat hela min dag här på datorn ;/ känns inte helt okej.
Hela dagen på jobb, sen när jag kom hem direkt, och nu hela kvällen/natten sitter jag här.
Men ska faktiskt gå ut till mamma i soffan och ta en cigg med henne nu, pappa har nog redan lagt sig, sen ska jag gå in i rummet och forts läsa min bok jag börjat läsa :O DEN enda boken typ, jag fastande direkt.
Den heter "spårlöst försvunnen" typ en mor som är ute med sitt spädbarn som är typ 3 mån så kommer det två männ som rycker babyn ifrån henne och sticker :I MEGABRA verkar den, visst ?


Nej nu ska jag gå, uppdaterar imorgon.
Pusss <3

En bild från när jag gick i skolan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0