Home sweet Home.



Hemma nu..
Varit ute och joggat :D
Träffade Persson och Danne snabbt och tog en cigg..
Sen stack jag till Emmy´s jobb och käka :D like usual :P Gott var det.
Därefter skjutsade hon mig hem : ) Danke schön !
Och nu sitter jag här..
Trött är jag också kan inte sluta tänka på att jag ska upp kl 04.00 dvs om 5 timmar, jag borde gå och lägga mig men pallar shi den mannen ! (sry, var tvungen)
Det tar mig tid att lära mig denna jäkla bloggen ^^
men vänta bara Denna bloggen ska äga sönder alla andra :;P Höhö ironiskt sagt men endå.
"hade gått" som jag brukar säga. Ännu me ironiskt sagt.
Är på störhumör... har typ överskottsenergi nu, mamma skriker att jag ska lägga mig.
Syster sitter och säger precis ingenting, pappa och brodern ligger och kollar sport PALLA^^
Och jag sitter här och nördar mig, men det är ju bara ett måste.
Vad händer imorgon? hmm. Jobb sen ?
Ngn som är på ? Film kanske? Mys :D


Just de ja, jag ska börja med sexnoveller :P Här har ni ett smakprov på hur de kan se ut ;D

Så vänder du dej sakta om och tittar mej i ögonen och säger att det va första gången som du kom av att bli slickad och att du aldrig haft något i analen varken tunga fingrar eller kuk. Men att du gillade det. Så böjer du dej ner och suger in min kuk i munnen och jag stönar till och kan inte stå still utan skakar av att du suger så hårt.
Jag säger åt dej att du ska sluta om du inte vill ha min sats i munnen. Men du lyssnar inte det minsta utan suger hårdare och jag börjar skaka kraftigare och så trycker jag ner kuken i halsen på dej och kommer, du sväljer allt utan att spilla en droppe.
Så reser du dej upp och tittar mej i ögonen och säger att det finns inget som går upp emot lite varm sperma. Jag ber dej att du ska suga mej hård igen, du skrattar och säger att det kan du göra om jag lovar att göra precis allt som du säger. Jag svarar med ett leende att jag är din sexslav.    lala :D:D:D Tadaaaaaaaaa!!

Näääjs nätta :D

Nu är det färdiglekt.. Nu ska jag ta en macka och borsta tänderna och sedan sova (om jag kan).

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha porrigt värre!

2008-04-23 @ 22:31:08
URL: http://freakygozzip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0