Godnatt !

Denna dagen blev verkligen nästan som jag hade hoppats på.
Det blev glass å allt det dära.
Och sedan blev det givetvis lite Mr X.
Det känns som om det vart en evighet sen sist jag såg honom
Han hade växt lite..på bredden höhö, nej det var ironiskt. ;P
Han är och kommer alltid att vara den soetaste killen jag ngnsin sett.
åhhh blir helt till mig när jag sitter här och skriver om honom fyy, Grr mjao!
Iaf, jag stod där han kom in och ögonen jaaa vad ska man säga ?, jag kan inte ens beskriva det med ord.
Tänk er att ni hoppar från 500000000000 miljoner meter upp i luften rakt ner, de lär ju kittlas i magen eller hur ? Exakt så kände jag mig... som om jag dog ^^ men det vet ni att jag gör en hel del.
Jag är lite som jesus jag återuppstår jag med.
Nog om de.

Äntligen hemma..skönt.
Mindre skönt är att jag ska upp 04.15 imorgon för jobb :(
Varför kunde man bra lika gärna inte varit mångmiljonär vid födseln?
Eller född med guldsked i munnen som man brukar säga (Har jag hört iaf)
Äsch! Man ska inte klaga, livet har sina goda stunder (8)

Jag vill även tacka Emmy för allt.
Vi firar två års vänskap, hon betyder mer och mer för varje dag som går.
Minns första dagen vi började prata du & jag...Vi hade så jäkla kul. ( det har vi fortf ) :D
Det var på fribergs 18 års fest ;D
Jag hade långt lockigt blondt hår och du var lika snukk som vanligt.
Sen den dagen har du varit min bästa vän och det hoppas jag att du är i måånga år till, föralltid <3
Jag Älskar dig och kommer alltid finnas här för dig.
Natta <3 Emmy

Vi slänger in en old bild på oss tycker jag :)
 

                                                                            Nej nu blirre hej å godnatt!  / kiisah

Kommentarer
Postat av: Tilly

Heeej snygging ;D
Vad är din msn?

2008-04-22 @ 00:22:17
Postat av: Ellinor

gå å lägg dig nu då!!! du ska upp tidigt fifan!

2008-04-22 @ 00:33:38
Postat av: kiisah

Jag sover aldrig Elli, visste du inte? :D
Sitter och förbereder för sexnovellen :D

2008-04-22 @ 00:36:30
URL: http://kiisah.blogg.se
Postat av: Emmy

aww du e så gulliiiig:D

I love you my dear

2008-04-22 @ 08:16:27
URL: http://emmyrantzow.blogg.se
Postat av: Friberg

Tänk de är tack vare mig du känner emmy;)

2008-04-22 @ 16:48:37
URL: http://fribbes.blogg.se/
Postat av: kiisah

ja det är de väl ;)

2008-04-22 @ 22:41:52
URL: http://kiisah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0