@ Farmor :D

Hej kära blogg och läsare.
Nu sitter jag hemma hos farmor, ska sova här inatt faktiskt. :)
Idag har dagen sepnderats med Sandra, Vi möttes på triangeln och gick lite.
Sen stack vi och satte oss och käkade glass, sjukt mysigt. ÄLSKA SOLEN!
Därefter stack vi till Emmys jobb, där vi fick käk TACK ÄLSKLING <3
Det var typ den dagen ;D
Imorgon ska jag upp tidigt ska hem om och hämta bankkortet sen ska jag till stan med Sara och Tilly <3 Shoppa lite inför kvällen ;D
Det blir grillning hos Tilly sedan lite förkrök och sen drar vi till bigbowl och spelar lite och dricker lite.. Sen blirre utgång som fan ;)
Nu ska jag lägga mig och kolla lite csi för det är ett måste.

Pussssssss <3 / Kiisah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0